5 συμβουλές για να κάνεις σωστή επιλογή λογοτύπου για την εταιρία σου!

Το λογότυπο είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την εικόνα της εταιρίας σου. Η επιλογή λογοτύπου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Υπάρχουν πολλά σημεία που πρέπει να προσέξεις, αν θέλεις ο σχεδιασμός του να ξεχωρίσει και αποτυπωθεί στη μνήμη του κοινού σου.

Ζητήσαμε από τους καλύτερους designers της πλατφόρμας μας να μας εξηγήσουν ποιες είναι οι σημαντικότερες αιτίες, που θα καθορίσουν την επιτυχία ή την αποτυχία ενός λογοτύπου. Αν όλα τα επιτυχημένα λογότυπα έχουν ένα κοινό σημείο, ποιο είναι αυτό; Στην πραγματικότητα, δεν μιλάμε για έναν μόνο παράγοντα, αλλά για πολλά στοιχεία που διαμορφώνουν ένα καλό, μέτριο ή κακό αποτέλεσμα.

Θέλεις να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο λογότυπο για την εταιρία σου;

1. Μελέτησε τον ανταγωνισμό σου.

Προτού προχωρήσουμε στο εικαστικό μέρος του λογοτύπου, πρέπει να αναφέρουμε ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την επιτυχία του. Ακόμα και αν ακολουθήσεις όλα τα παρακάτω βήματα, δεν πρόκειται να επιτύχεις το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, αν το λογότυπο σου “κάτι θυμίζει”. Μελέτησε πολύ προσεκτικά τον ανταγωνισμό σου, πριν αρχίσεις να σκέφτεσαι πώς θα ήθελες να είναι το λογότυπο της εταιρίας σου.

2. Σκέψου τι εκφράζει στο προϊόν/υπηρεσία που προσφέρεις.

Η επιλογή λογοτύπου πρέπει να ταιριάζει πάντοτε με τον προϊόν ή την υπηρεσία που αντιπροσωπεύει. Σκέψου τι μήνυμα θέλεις να περνάει στο κοινό σου το προϊόν σε συνδυασμό με το λογότυπο. Σε ποιον θέλεις να απευθυνθείς; Σε ένα μικρό παιδάκι, σε μία εργαζόμενη γυναίκα ή σε έναν αρρενωπό άντρα; Aυτές οι σκέψεις θα σε βοηθήσουν να κάνεις τις σωστές επιλογές και στο σχεδιασμό!

3. Διάλεξε ένα σημείο - κλειδί.

Ένα κοινό σημείο όλων των επιτυχημένων λογοτύπων είναι ότι οικοδομούνται γύρω από ένα σημείο- κλειδί. Υπάρχουν πολλά λογότυπα που, ενώ τα έχεις δει χιλιάδες φορές στη ζωή σου, δεν γνωρίζεις το μήνυμα που κρύβουν. Μόλις το μάθεις, όμως, είναι σχεδόν αδύνατο να το ξεχάσεις. Ο σωστός σχεδιασμός λογοτύπου δεν γίνεται τυχαία ή βιαστικά. Ο designer πρέπει να πάρει το χρόνο του για να κατανοήσει τις αξίες και την κουλτούρα της εταιρίας σου και να μελετήσει τι στυλ και ύφος θα προσδώσει στο λογότυπο σου.

4. Προτίμησε ένα design που θα “αντέξει” στο πέρασμα του χρόνου.

Προσπάθησε να μην ενθουσιαστείς με υπερβολικά μοντέρνα σχέδια και τάσεις της εποχής. Εκτός του να καθιερωθεί η εταιρία στην αγορά και να δημιουργήσεις κάτι, που ο κόσμος δεν πρόκειται να ξεχάσει, πρέπει να σιγουρευτείς ότι η επιλογή σου θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου. Θα ήταν κρίμα να επενδύσεις πολύτιμο χρόνο και χρήματα για ένα λογότυπο, που μετά από 10 χρόνια θα θεωρείται ξεπερασμένο.

5. Αναλογίσου πώς θα φαίνεται σε διαφορετικά μεγέθη.

Το λογότυπο της εταιρίας βρίσκεται Π-Α-Ν-Τ-Ο-Υ. Από τις ετικέτες των προϊόντων, τις επαγγελματικές κάρτες, το κτίριο, τις βιτρίνες μέχρι και την ιστοσελίδα, τις διαφημίσεις και τα e-mail. Η σωστή επιλογή λογοτύπου προϋποθέτει ότι εσύ και ο έμπειρος designer, έχετε σκεφτεί όλες τις λεπτομέρειες και τα επιμέρους στοιχεία για να κρίνετε, αν το σχέδιο είναι ευδιάκριτο σε όλες τις μορφές του.

Σχετικά με το Douleutaras

Είμαστε η Νο1 Πλατφόρμα Εύρεσης Επαγγελματιών έχοντας πραγματοποιήσει 195.000+ εργασίες, με πάνω από 3.500 αξιολογημένους επαγγελματίες και 20.000+ χρήστες σε μηνιαία βάση.

Πώς λειτουργεί o Douleutaras

Μας περιγράφεις την εργασία που θες

Μέσα σε λίγη ώρα, ένας ή περισσότεροι αξιολογημένοι επαγγελματίες επικοινωνούν μαζί σου για την υλοποίησή της

Επιλέγεις τον κατάλληλο για σένα

Οι επαγγελματίες του Douleutaras

4.5

Μέσος όρος αξιολόγησης επαγγελματιών

6.000 εργασίες

Κάθε επαγγελματίας έχει ολοκληρώσει περίπου 50 εργασίες

1.000 επαγγελματίες

+2 νέοι επαγγελματίες κάθε μέρα