Πόσο καλά σχεδιασμένο είναι το λογότυπο σου;

Η ύπαρξη ενός λογοτύπου αποσκοπεί στη δημιουργία μιας αναγνωρίσιμης εικόνας με αντιπροσωπευτικούς συνειρμούς για την ταυτότητα μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος στο μυαλό των πιθανών πελατών. Είναι λοιπόν πολλά παραπάνω από απλές λέξεις και σύμβολα. Το λογότυπο είναι το σήμα μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος.

Πώς θα διαπιστώσεις ότι το λογότυπο σου είναι πραγματικά καλοσχεδιασμένο;

1. Κάνει την επιχείρηση ή το προϊόν σου να ξεχωρίζει;

Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό στίβο, ένα καλό λογότυπο πρέπει να σε κάνει να ξεχωρίζεις. Στο αντίκρυσμα του λογοτύπου  πρέπει να γίνεται πλήρως αντιληπτό το είδος της επιχείρησής ή του προϊόντος καθώς και η τοποθέτησή τους στην αγορά. Πρέπει λοιπόν να είναι μοναδικό, να συμβαδίζει με τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική και να αποτυπώνεται εύκολα.

2. Προσδιορίζει την αγορά-στόχο σου;

Ένα καλό λογότυπο πρέπει να είναι σχεδιασμένο βάσει των μοναδικών ιδιοτήτων μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος και να περιλαμβάνει στοιχεία που θα το αναδείξουν στο στοχευμένο κοινό. Ένα σύνθετο λογότυπο με πληθώρα χρωμάτων και συμβόλων λόγου χάρη, είναι δύσκολο να αντιπροσωπεύσει σωστά μία χαμηλού κόστους υπηρεσία. Σε μία τέτοια περίπτωση ένα λιτό λογότυπο θα ταίριαζε καλύτερα.

3. Αναγράφεται η επωνυμία;

H αναγραφή της επωνυμίας δεν αποτελεί την καλύτερη πρακτική για όλες τις περιπτώσεις. Σε περίπτωση που η επωνυμία είναι το επίθετό σου, θα μπορούσες να το παραλείψεις. Εάν όμως την επωνυμία αποτελεί κάποια άλλη λέξη ιδιαίτερης σημασίας για την εταιρική σου ταυτότητα, η αναγραφή της πιθανώς να είναι εξέχουσας προσοχής.

4. Τι προκύπτει από την έρευνα αγοράς;

Ο καλύτερος τρόπος να διαπιστώσεις εάν το λογότυπό σου είναι πετυχημένο είναι να κάνεις μία έρευνα αγοράς. Μη φοβηθείς να πάρεις τη γνώμη των πελατών σου. Ρώτησέ τους αν έχει αποτυπωθεί στη μνήμη τους και εάν κρίνουν οτι ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστιά στοιχεία.

Η δημιουργία ενός λογοτύπου πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή από καταρτισμένους και έμπειρους designers και προκύπτει μέσα από μια σύνθετη διαδικασία μελέτης και σχεδιασμού που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις.

Δεν πληροί το λογότυπό σου τις παραπάνω προδιαγραφές; Ο επανασχεδιασμός του μπορεί να αναδείξει την επιχείρηση ή το προϊόν σου. Εάν πάλι η επιχείρησή σου δεν έχει λογότυπο, είναι πλέον καιρός να αποκτήσει τη δική της “υπογραφή”!

Σχετικά με το Douleutaras

Είμαστε η Νο1 Πλατφόρμα Εύρεσης Επαγγελματιών έχοντας πραγματοποιήσει 195.000+ εργασίες, με πάνω από 3.500 αξιολογημένους επαγγελματίες και 20.000+ χρήστες σε μηνιαία βάση.

Πώς λειτουργεί o Douleutaras

Μας περιγράφεις την εργασία που θες

Μέσα σε λίγη ώρα, ένας ή περισσότεροι αξιολογημένοι επαγγελματίες επικοινωνούν μαζί σου για την υλοποίησή της

Επιλέγεις τον κατάλληλο για σένα

Οι επαγγελματίες του Douleutaras

4.5

Μέσος όρος αξιολόγησης επαγγελματιών

6.000 εργασίες

Κάθε επαγγελματίας έχει ολοκληρώσει περίπου 50 εργασίες

1.000 επαγγελματίες

+2 νέοι επαγγελματίες κάθε μέρα